Real Techniques kwasten

maandag 20 mei 2013

Woehoe! Mijn Real Techniques kwasten zijn binnengekomen! Voor mijn verjaardag vroeg ik de Real Techniques kwasten. Dus me moeder en ik bestelde op deze site de kwasten die ik wilde. Ik mocht er een paar uitzoeken. 
Maar, ik ben nog niet jarig geweest, ik ben 2 juni pas jarig. (Of naja, 'pas' ook weer niet, ik ben al wel gauw jarig!) De kwasten kwamen binnen en me moeder zei dat we ze maar uit moesten pakken om te kijken of ze wel goed waren en of ik er alvast eentje wilde hebben! JA, HEEL GRAAG! Haha. Het enigste waar ik een beetje mee zat is dat ik er nog foto's van wou maken, want ik wou er een blogpost over schrijven. Als ik er dan al eentje aan het gebruiken was en ik de rest van de kwasten pas op me verjaardag zou krijgen, dan was de kwast die ik al had gebruikt vies en dus niet meer 'nieuw' voor op de foto. Dus ik vroeg of ik er alvast foto's van mocht maken, en dat mocht! :)
Na dat ik foto's had gemaakt zei me moeder: 'Ja, of je mag ze allemaal al alvast.. Naja, nee, dat kan niet.' En ik vond dat eigenlijk wel een goed idee, haha. Dus ik keek me ouders heel lief aan en vroeg of ik ze allemaal al alvast mocht hebben. En dat mocht! HAPPY ME!!! 

Ik heb ze allemaal al een keer gebruikt (op één na). Dit wordt trouwens niet een soort review, maar meer dat ik laat zien welke kwasten ik heb besteld. 
En sorry voor de belichting, ze zijn allemaal een soort van andere kleur.. maar het was al best laat, dus de zon was niet meer helder. 
De kwasten die ik heb besteld zijn dus van Real Techniques, het zijn erg 'populaire' kwasten in de beauty wereld. Ze zijn ontworpen door Sam Chapman. 
Ik heb onwijs veel goede verhalen gehoord over deze kwasten, en ik vind ze er ook nog eens ontzettend leuk uit zien!

De kwasten die je ziet liggen zijn: powder brush, blush brush, stippling brush, blush brush, deluce crease brush, base shadow brush, pixel-point eyeliner brush, fine liner brush, brow brush en accent brush.
Ze komen in doosjes binnen. Ik bestelde één set en 3 (perrongeluk 4) losse kwasten. 

fine liner brush

Ik had al erg lang een potje eyeliner staan, maar ik had er geen kwastje voor. Ik was dus op zoek naar een heel dun kwastje voor me eyeliner. 
Dit kwastje heb ik al erg vaak gebruikt en ik vind hem zó ontzettend fijn! Hij is lekker dun en werkt super. 

stippling brush

Ook voor mijn bb cream wilde ik een kwast, omdat mijn make-up sponge van essence uit allemaal stukjes bestond.
De kwast is niet super zacht, maar ook niet te hard. Ik weet nou niet of ik een stippling brush wel zo geweldig vindt.. Het is denk ik gewoon niet echt iets voor mij. Maar hij werkt wel goed! 

blush brush


Dan de blush kwasten. Je zult wel denken: 'Huh, waarom 2?!?'. Nou, eigenlijk bestelde ik er 1 maar ik denk dat ik hem 2 keer heb aan geklikt.. Oeps. Maar het was niet heel erg, want me moeder wilde de ander wel gebruiken. 
Volgens mijn had ik nog niet verteld hoe zacht de kwasten wel niet zijn! Hierbij: DE KWASTEN ZIJN ZÓ ONGELOOFLIJK ZACHT! Toen ik ze in me handen had bleef ik er maar aan zitten, omdat ze zo zacht zijn. Alsof je een konijntje aait. 

powder brush 

Op de foto lijkt de powder brush niet heel groot, maar dat is hij wel! En hij is heel fluffy!

starter set

De starter set zijn kwasten voor de ogen. Hierin zitten vijf kwasten. Deze set zit verpakt in een hoesje, je kunt hem makkelijk meenemen en opbergen, handig voor op reis! Maar je kan het hoesje ook gebruiken als standaard. Zelf zou ik het zo niet gebruiken.
In de starter set zit een deluxe crease brush, base shadow brush, accent brush, pixel-point eyeliner brush, brow brush.
De deluxe crease brush is erg fijn voor in de arcadeboog, hij is super zacht! De base shadow brush is ook fijn, maar is erg fluffy, die had ik wat platter gezien, maar deze werkt goed. Dan zie je een heel klein kwastje voor details, makkelijk te gebruiken voor onder de ogen bijvoorbeeld. Daarnaast zie je een pixel point eyeliner kwast, die ik veel te groot vind en die ik nog niet heb gebruikt. En als laatst een brow brush die van mij ook wel iets platter had gemogen.
Ik ben ontzettend blij met de Real Techniques kwasten, ik ga ze volop gebruiken. En ik ga er zeker meer van kopen!
Ik heb ze besteld bij  enchantra.com, dat was de enigste site die ik kon vinden waar de kwasten het goedkoopst waren.
De prijzen:
powder brush: €14,50
blush brush: €13,50
stippling brush: €9,50
starter set: €25,99
fine liner brush: €8,50

Welke kwasten gebruik jij? 

1 opmerking:

  1. ik heb nog geen eigen kwasten, ik gebruik nu de hele tijd die van mijn moeder.. Toch heb je ze best wel gereviewd! Misschien kan je hiermee een make-up filmpje maken, zo kunnen wij ook zien hoe jij ze gebruikt?
    Misschien moet ik deze ook maar gaan vragen :)
    Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen