Persoonlijke update: verjaardag, Londen, druk

woensdag 22 mei 2013

Alweer een persoonlijke update, want ik heb veel te vertellen. Aankomende weken ben ik druk met school, het (een beetje) regelen van me verjaardag en mijn londen weekje. Dat alles komt al dichter bij. Of terwijl: juni wordt een drukke maand.
2 juni ben ik jarig en dan wordt ik 14 jaar! :) Hiep hiep hoera! Al meteen de dag daarna (3 juni) ga ik met school naar Londen! Ooh yeah! Als ik dan die week weer thuis ben is er bij mij kermis. Druk druk druk!
Ik heb nog maar 2 weken en dan gebeurt het allemaal, super leuk natuurlijk! Maar ik krijg het er druk mee, nu al. Ik ben nu bezig met school en al een beetje aan het voorbereiden op me verjaardag en het Londen weekje. Naar mijn idee heb ik het nu al druk, maar dat komt meer omdat ik tegen volgende week op zie, omdat ik dan heel veel moet doen! Ook me blog moet ik bij houden en er staan veel blogposts en filmpjes in de planning. Wat ik allemaal vóór begin juni af wil hebben.
Ik merk dat ik me schoolwerk aan het afraffelen ben en dat is niet de bedoeling natuurlijk.


Als ik naar Londen ga neem ik me videocamera natuurlijk mee, en ik wil graag veel foto's op me blog gaan
zetten, want ik ga er zeker weten een artikel over schrijven! Filmpjes zullen er ook wel bij zitten, maar ik weet niet hoe jullie het willen? Ik zit te twijfelen over hoe ik de dingen zal gaan filmen. Willen jullie liever een vlog van elke dag zien of gewoon stukjes 'leuke' dingen dat ik aan het doen ben? Laat het me even weten! :)
Ik zal ook zeker een shoplog op nemen met alles wat ik in Londen heb gekocht. Woehoe, ik heb er zin in!!

Alleen als ik terug kom weet ik zeker dat ik nog wel een paar dagen de tijd nodig heb om bij te komen. De zaterdag ga ik sowieso niks doen, lekker uitrusten. Ik denk dat ik in Londen niet veel slaap ga krijgen.
Dat betekend ook dat ik niet echt de puf heb om meteen aan me blog te werken, daarom ben ik nu ook volop artikelen aan het schrijven! Als je nog een artikel weet waar ik over kan schrijven, altijd welkom! Haha.

Dan nog wat kleine dingetjes:
Deze maand heb ik niks besteld bij Oriflame, dus niet dat jullie denken waar blijft hij. Want het kan natuurlijk zo zijn dat er een keer geen leuke dingen tussen zitten.

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe camera. Namelijk de Canon EOS 600D. Heel veel mensen hebben die camera en de kwaliteit is zo ontzettend mooi! Mijn video camera heb ik nog niet eens een jaar, ik heb hem met kerst gekregen. Dus eigenlijk is het zonde, maar me filmpjes zijn echt niet mooi als het gaat om het beeldkwaliteit. De foto's gaan nog wel. Misschien dat het beeld zo raar is door het bewerken? Ik heb eigenlijk gene idee.. Als ik ze zelf terug kijk op de laptop of gewoon op de video camera is er niks aan de hand.
Maar ik ben dus aan het sparen voor een nieuwe camera! Hopen dat ik genoeg geld bij mekaar heb voor dat ding, want hij is best prijzig.. Eigenlijk wilde ik gaan sparen voor een macbook, maar dat ga ik volgend jaar doen denk ik. Ik moet de helft bij betalen, alleen wil ik dit jaar liever een nieuwe camera.


Wat gaan jullie doen in juni? Hoe willen jullie mijn Londen filmpjes zien? Hebben jullie nog ideeën voor blogsposts? 

1 opmerking:

  1. Super gaaf! Nouja, vieren dat school bijna voorbij is, dat gaan we doen deze maand!
    Misschien kan je 1 dag vloggen, een beetje londen laten zien, haha?
    En qua ideeen, misschien een tutorial?
    Veel plezier, en alvast gefeliciteerd natuurlijk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen