Ik ben jarig!

zondag 2 juni 2013

Hiep hiep hoera! Ik ben vandaag 14 jaar geworden! :)
Ik weet eigenlijk niet precies wat ik nog meer kan vertellen in dit artikel, want ik wou alleen even melden dat ik vandaag jarig ben, haha.
Ik heb geen idee wat ik krijg voor me verjaardag! Want als mensen vroegen wat ik wou wist ik gewoon helemaal niks.. Dus het is een verassing! Ook leuk. :)
Ik zou meer artikelen online zetten voor zondag 3 juni, maar omdat ik het deze week zo ontzettend druk had met toetsen is het me niet gelukt om achter me laptop te zitten. Dus dan moet ik na Londen maar druk aan de slag..
Eigenlijk wilde ik ook nog een favoriete filmpje opnemen en een opgemaakt filmpje, maar dat is er dus ook niet van gekomen. Zal ik dat nog na Londen filmen of heeft het dan geen nut meer? Ik ga sowieso een filmpje opnemen van wat ik allemaal voor me verjaardag heb gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten