Review | Topshop Saint lipstick

zaterdag 15 juni 2013

Hallo, daar ben ik weer met een blogpost! Het heeft een tijdje geduurd voordat ik weer achter me laptop kon gaan bloggen, omdat ik het de laatste paar weken heel druk had. Dat heb ik al in meerdere blogpost gezegd, dus ik ga er verder niet te veel over uitweiden. 

Goed, dit keer een review over de lipstick van Topshop. 
Toen ik vorige week in Londen zat heb ik deze lipstick weten te scoren in de winkel. Ik wilde altijd al een lipstick van Topshop, want ooo.. wat zijn ze mooi! De kleur naar keuze, maar vooral de verpakking!

Ik heb voor een nude/roze kleurtje gekozen, in Saint. Je kunt de kleur niet goed zien op m'n hand, want de kleur komt dicht bij mijn huidskleur. Het is een nude kleurtje met een roze tint en een shiny glow.
De Topshop lipstick is fluweelzacht en glad, maar Saint is veel meer een 'glazuur' dan een zwaar gepigmenteerde matte afwerking. Het heeft een hydraterende kwaliteit, en voelt alsof je lipbalsem op je lippen hebt zitten. Ik vindt het wel jammer dat de lipstick niet ontzettend lang op je lippen blijven. Ongeveer na 3 uur zie je niet veel meer.
Deze lipstick past echt bij een smokey eye, maar ook ideaal voor een elke dag look.
Dit is mijn nieuwe obsessie wat betreft lip-product!
De Topshop lipsticks zijn per stuk £8. Verkrijgbaar online en in de winkel.


1 opmerking: