Favoriete van juni

zondag 30 juni 2013

Ik was altijd al wel van plan om een favoriete video op de nemen. Maar omdat ik met me filmpjes wordt geplaagd (door wat kinderen van school) en het bij mij vreselijk lang duurt voordat hij pas online komt, heb ik besloten om het maar gewoon in een artikel te doen. Ik ben ook van plan om pas met youtube te beginnen als ik er zelf klaar voor ben. 

Mijn favoriete van juni heeft met beauty producten te maken, 2 apps, een thee smaak, liedjes & een film. 
Ik ga trouwens de 'music of the month' artikel niet meer maken, want ik ga nu al mijn favoriete in 1 artikel zetten. 
Van elk beauty product wat je nu gaat zien ga ik van de meeste een aparte artikel over maken. 
Hema | Brush Cleanser
Deze maand heb ik een brush cleanser gekocht, oftewel: kwasten reiniger. Hiermee kun je je kwasten gemakkelijk en snel schoonmaken. Ik heb nog nooit een kwasten reiniger aangeschaft, maar toen ik hoorde dat hema er een had moest ik toch even gaan kijken.
Het is echt super handig, zo'n kwasten reiniger! Ik reinig mijn kwasten zelf 1 keer in de week goed met babyshampoo en water, maar een brush cleanser is erg handig om je kwasten tussendoor mee schoon te maken. Bijvoorbeeld: ik was mijn kwasten elke zondag met babyshampoo, en op de woensdag gebruik ik de brush cleanser. Dan zijn mijn make-up kwasten toch nog een beetje schoon voor die andere dagen.
Colgate | Max White One
Dit is een beetje random, het is namelijk tandpasta. En misschien dat het raar is dat ik een 'favoriete' tandpasta heb ontdekt, maar hij is echt top! Haha.
Ik had al veel reclame's gezien en ik hoorde allemaal hele goeie verhalen over de Colgate max white one tandpasta. Daar door werd ik erg benieuwd naar de tandpasta. 
En toen ik in Londen zat heb ik één keer de tandpasta van m'n vriendin geleend, en zij had dus deze tandpasta! (Alleen dan niet in de 'fresh' uitvoering, maar dat maakt geen verschil uit.) Ik vond hem fijn, maar je kunt natuurlijk niet het resultaat van wittere tanden zien na één keer gebruiken.
Toen ik terug kwam uit Londen heb ik de tandpasta gekocht en hij werkt echt heel goed! Je krijgt er echt wittere tanden van. :)
Rimmel | Wake Me Up Foundation 
Deze foundation van Rimmel wou ik al heel lang! Mijn lievelings youtuber (Zoë) was helemaal weg van deze foundation en ik was er daar door super benieuwd naar geworden. Na maanden heb ik de foundation gekocht en ik ben er werkelijk weg van! Ik ga er niet te veel over vertellen want ik ga er nog een review over maken. Het enigste nadeel is dat de foundation iets te roze voor me is.. Eigenlijk moet ik op zoek naar een gele ondertoon in plaats van roze. Ik heb zelfs laatst van een jongetje gehoord: 'Woow, jou gezicht is roze! Iets te veel make-up op denk ik..' Haha, woeps. 
Kruidvat | Natures Aroma Zoutscrub 
Mijn scrub was op en ik had een nieuwe nodig dus ik kocht er een. Zo makkelijk was het. 
Ik zat bij de scrubs te kijken in de Kruidvat, en omdat ik niet zo veel zin had om veel geld uit te geven aan een scrub kocht ik de goedkoopste. Toch is hij gewoon hartstikke fijn. Na dat je het hebt gebruikt is je lichaam ontzettend zacht! Het zijn wel hele grove stukjes zeezout, je moet er zeker niet te wild mee zijn.
Topshop | Lipstick Saint
Dit is écht mijn favoriet van de maand. Met stip op nummer 1. Ik kan hier niet veel over kwijt want ik heb er al een artikel over geschreven, klik hier als je die wilt zien. 
Ik draag hem nu elke dag en ben er werkelijk verliefd op..
Lily | StellaMcCartney
Ik heb mijn favoriete luchtje gevonden! Met mijn verjaardag kreeg ik een parfum testertje en die heb ik al meteen gebruikt. En hij is zooooooo lekker!!!... Het is zo vervelend dat een mini heel snel op is. Dus ik heb meteen gegoogeld naar deze parfum, maar ik zag dat hij wel €103,50 was.. Woow. Ook zag ik ze voor iets van €40 hoor, dus ik moet maar even naar de winkel gaan om er naar te kijken. Jammer dat parfums altijd zo duur zijn. 
Maar echt, deze vind ik persoonlijk óntzettend lekker!
Hema | Mask Nutrition
Al eventjes geleden was ik op zoek naar haarmaskers voor mijn haar. Ik wilde niet gelijk op de dure tour gaan, dus ging ik voor de Hema Mask Nutrition. Het is bedoeld voor droog en beschadigd haar en de functie is om het haar te helpen herstellen.
Na dat ik dit haarmasker heb gebruikt is mijn haar super zacht! Het zal vast zo zijn dat je haar na elke andere haarmasker heel zacht is, maar omdat ik nog nooit een haarmasker heb gehad was ik even in shock, haha. 
Hier zul je waarschijnlijk ook een review over zien. 
Nivea | Lip Butter Vanilla 
Iedereen kent ze bijna wel, de nivea lip butter. Ik ben verslaafd aan lipbalsems en kan er geen genoeg van krijgen. Elk lipbalsem die een 'hype' is in de beautywereld moet ik hebben.. (Al is dat een beetje overdreven, het is echt niet zo dat ik dan ook echt elke lipbalsem ga kopen hoor, haha.) Van mijn moeder mag ik echt geen lipbalsem meer kopen, omdat ik er al genoeg heb. Maar na wat weken kon ik deze gewoon niet weerstaan.. Ik heb er zulke goeie reviews over gelezen, ik moest hem gewoon hebben, punt. 
En hij is inderdaad super fijn! Je merkt echt dat hij je lippen goed voed en hij is best dik kwa textuur. Ook ruikt hij heerlijk naar vanille. Wat natuurlijk logisch is want de variant is vanille..  
Maybelline | The Rocket Volum Express
Net voor dat ik naar Londen ging kocht ik de nieuwste mascara van Maybelline. Eigenlijk koop ik nooit mascara's, dit was de tweede keer dat ik een mascara echt heb gekocht in de winkel, want eigenlijk bestel ik altijd mijn lievelings mascara bij Oriflame. Maar misschien hoeft dat niet meer, want ik heb een mascara gevonden die ik even fijn, of juist beter vindt werken dan die van Oriflame. Ik weet nou niet of ik hem beter vindt, want eigenlijk vindt ik ze gewoon even fijn.
Deze mascara van Maybelline geeft helemaal geen klontjes, en geven m'n wimpers een volumeboost. Het enigste wat ik zo jammer vindt, is dat het borsteltje wel erg dik is waardoor ik mijn onder wimpers niet goed kan doen. 
Essence | 3D Eyeshadow 04 irresistible caramel cream
Deze oogschaduw van essence was eigenlijk mijn favoriet van mei, maar dat wisten jullie niet, hehe. Deze maand is hij nog steeds mijn favoriet! Je hebt een lichtgeel als highlighter en/of basiskleur en een donkerbruin met gouden glans, voor schaduw in de arcadeboog. Ik ben eerlijk gezegd alleen weg van de highlighter. De bruine kleur heb ik denk ik nog maar 2 keer gebruikt.. Ik weet niet eens meer hoe die is, dus ik zal die maar weer gaan gebruiken. :)
Hema | Eyebrow Pencil 10
Ik wilde al erg graag een wenkbrauw potlood. (Wat zeg ik toch vaak 'ik wilde al erg graag.. of: ik was al een tijdje op zoek...' haha! Ik denk dat dat gewoon komt omdat ik de dingen koop die ik graag wil, ik koop natuurlijk niet iets wat ik niet graag wil hebben. ;)) Anyway:
Nog nooit heb ik iets gebruikt voor mijn wenkbrauwen, omdat ik dat gewoon zonde vond, en nodig was het ook weer niet. Toch heb ik het eigenlijk wel nodig, want mijn wenkbrauwen zijn aan de buitenkant super blond waardoor je ze eigenlijk amper ziet zitten. 
Ik ben naar de Hema gegaan en heb deze wenkbrauw potlood gekocht. Ik heb hem echt de hele maand gebruikt en dat ga ik zeker blijven doen.
Mijn favoriete beauty producten zijn geweest, nu heb ik ook nog mijn favoriete muziek van de maand. 
Ik heb altijd een playlist met de naam van de maand, waar ik dan al mijn liedjes in heb staan die mijn favoriet zijn. En ik ben zo'n iemand die bijna wel elke dag een nieuw liedje erin zet waarvan ik dan ook echt nooit van gehoord heb. Soms staan er ook oude liedjes tussen die ik wel ken, maar af en toe is dat wel gewoon leuk, dat je dan weer een oud liedje luistert.
Op de foto's kun je elk liedje in m'n playlist goed zien. Ik zal nu mijn top 5 laten zien, want om ze alle 11 te laten zien is een beetje te veel. Al zijn 5 nog best veel, maar ik kon er echt niet meer minder doen, omdat ik ze echt allemaal leuk vindt!
Cimorelli | Made In America
Ik weet niet of jullie de Cimorelli meiden kennen. Ze zingen altijd covers van liedjes, maar nu hebben ze hun eigen lied geschreven: Made in America. En ik kan er niet genoeg keren naar luisteren.. 

Jason Derulo | The Other Side
Ik wordt zo vrolijk van dit lied.. Top nummer. 

Miley Cyrus | We Can't Stop
Dit lied is denk ik mijn lievelings van z'n allemaal. De clip is een beetje apart.. Ik vind het zo jammer dat Miley zo erg is verandert. Vroeger was ik ónwijs fan van Miley, nu een heel stuk minder. 

Kelly Clarkson | Mr. Know It All
Gister was ik naar de bioscoop geweest, en in de pauze stond dit lied op. Ik vond het een erg mooi nummer, dus ik pakte mijn grote vriend Shazam erbij! :) 

'Spijt' | Hou Me Vast
Over de bioscoop gesproken, ik was naar de film Spijt. Daar gebruikte ze de hele tijd één lied wat over de film ging. Het is echt een super mooi nummer. 

Dit waren de top 5 liedjes van de maand. Ga zeker even elk lied luisteren die ik tussen m'n playlist heb staan, ze zijn allemaal zo leuk! Vindt ik zelf dan. 
Game App | Dumb Ways To Die
Ik heb 2 nieuwe apps gedownload die ik allebei super leuk vindt! Als eerst de app 'Dumb Ways To Die'. Het is een game app waarbij je allemaal verschillende spelletjes moet gaan doen. Je hebt 3 poppetjes en elke keer als je een klein spelletje verkeerd hebt gespeeld of niet hebt gehaald gaat er 1 poppetje game over. Het is echt een leuke app voor als je je bijvoorbeeld verveelt. Ik zeg: DOWNLOADEN! 
 Beauty/Fashion app | About My Style
Ik las een artikel van mascha over de app 'About My Style' en ik was meteen verkocht. Meteen had ik de app gedownload en ben er weg van! Het is ongeveer hetzelfde als instagram, maar dan met elke dag een thema. Als je er meer over wilt weten klik dan hier. Download hem nou maar gewoon.. :) Als je me trouwens wilt volgen, ik heet daarop gewoon Iris van Stralen. 


Dan heb ik ook nog mijn favoriete film van de maand, hoe kan het ook anders.. Dat is 'Spijt'! Het is een erg leuke film, maar wel onwijs zielig! Als je net zo snel moet huilen bij een film of serie als ik weet ik zeker dat je hier wat traantjes bij gaat laten.. Als je wilt weten waar hij over gaat:
  
Pickwick | Green Tea
Als aller laatst heb ik nog m'n favoriete thee van de maand. Elke maand heb ik wel iets van 'voedsel' waar ik de hele maand weg van ben. Deze maand was het thee in de smaak Green Tea.
Nu ik dit artikel aan het tikken ben hebben we hem niet in huis liggen, dus ik kon er geen foto van maken.
Ik vindt het moeilijk om een smaak te beschrijven.. Dat vindt ik echt héél moelijk. Vooral nu we hem niet in huis hebben liggen, anders had ik hem opgezet en goed kunnen proeven om te zeggen hoe het smaakt.
Het enigste wat ik je wel kan zeggen is dat ik de thee écht niet lekker vindt om overdag te drinken. Ik denk dat dat komt omdat ik deze smaak vroeger vaak bij mijn buurmeisje dronk in de avond. Ik weet niet of het precies deze thee was, maar daar doet het me heel erg aan denken. Dus elke keer als ik deze thee opzet moet ik denken aan de avond, erg apart. Ik drink deze thee daarom alleen in de avond, haha. Is dit heel erg raar? Ben ik de enigste die zoiets heeft..?


Dit waren al mijn favoriete van de afgelopen maand. Ik ga dit zo op deze manier elke maand doen!
Wat zijn jullie favoriete van juni?

1 opmerking:

  1. Leuk!
    Misschien kan je een soort look maken met de oogschaduw, foundation, wenkbrauwpotlood, lipstick en mascara?
    En kan jij laten zien hoe je je real techniques kwasten gebruikt, ben namelijk erg nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen